Thursday, April 2, 2009

2 Haribulan Empat Dua Ribu Sembilan :)

Huahh! pg tuu bgn lmbt. AHHHHH then mse smpai skola nmpk meon, sengih2 mcm kerang busuk kt dye, HAHA
pastuu, pegi primpunan ngn dye :)
then smpai je kt primpunan. tiqa =.= pegi tarik2 tudung, aku tarik blk kau punye >:) tauu marh. haha. pastu lari2 kt port budak2 form 1, shit gle sume tggi2. tp bgus kot ;) sng na lari. HAHA, patuu mse lari, nmpk mar . =| dye ngn nja time tu tarik2 tgn. hmmph, *jealous? takk, er. skit ah sbb da lme dye ta tarik2 tgn aku ;(
then tego dye "oi" cmtu je. tataw asl mcm xbiase. Then, smpai j kt klas, xbertegor 1 haapahh pun.
tego pun bnde2 tetentu. pandang mate2 lg la ssh, then. mse kt canteen. dye duk ngn ain n nja and acab sume. sedih gle =.= na ajk dye duk sme2 tp mcm, ahh! sush gle. t msti ain sume pk aku gunekan dye ke ape ke, tah ahh *sorry ain*. then kt lab, klam kabut sume, igt ckg da smpai.
then mse kt lab duk ngn tyra and ain. HAHA tabole bla. aku ngn tyra tasiap kje sejarah :P
kelamm kabutt gle time tuu duhh. HAHA
then ttbe nmpk mar pndg blkaang. * rindu tegk muke aku ke mar ? >:P *
then ttbe ckg murni suh duk tmpt dlm group msg2 ;(( aalaaa, bru plan na siap kn keje.
da la 1 group ngn mar . pastu kitorang cm tatego2 . ape ituu =.=
then kbtolan, kt table tu ad Jibon, AHH! menyirap aku tgk muke dye. ak suh nja duk sbla jibon, aku mcm force2 bodo syal aku ;( * sorry nja , mcm bodo aku igt ak power ahh leh force2 kau *
then, nja tanak. fheww sebaik. then ak suh nja duk sbla mar aku duk sbla naja, jauh dr jibon, pegi mam aku tasuke dye. mcm syal.
pastuu, ttbe dah sttle sume, ckg murni lak ttbe ckp, mar tabole duk ngn nja, t bising la blablablabla,
aku bengang je dgr dye mrh2 . da la tgh tension, panas lak tu kt situ! GRR.
then , ckg suh mar duk dpn,
ttbe aku pun kne duk dpn skali ;O wtf. pasal pe ak kne lak en? then mar cekkik aku O.o
tekejut aku, tercarut wtf! , tp plahan2. tataw la dye dgr ke x . * srry *
then , duk sblah dye. but jauh2. sumpah tade mood. muke aku klh rupe beruk. then syfiyah and fazleena dok situ skali. at least bole la aku tnye dyorang klau pape, sbb aku ngn mar still ta betegor.
then, dye tego, pasal sjrah, aku jwb mcm na tanak je. padang dye pun sekelip je. =.=
pastuue, da lme2 aku nye mood da maii, skit je.
then aku nmpk dye klua kn wallet yg beli sme2 kt pavi hritue , igt da taaanaaak pkai da.
pastuu dye kua kn calendar yg ktorang dpt sme2 time tgk movies, AHH! rindu syal.
then aku tego dye cm biase.
pastu dye pun jwb smbil syum2 . HAHA maluu plak aku rse.
then dah bebaik mcm biase ;)
selese j haty aku. HAHA
then kt klas pun borak byk2 smpai dye byk kali cekik aku sbb aku buat bunyi EK EK EK n bunyi cerek. AHAH
then dye ade ugut na pukul aku nye to.
=.= xsgke, dah ppndai kau kn mar. HAHAHA
then time blk, dye pgi parkson ngn acab sume. aku join pandot bablblabla.



_______________________________________________________________________


jumpe dye kt parkson , HAHA tego dye. nmpk cm tgh sket prut je. pastu pegi toilet , then dye pun msk skali. HAHA kebetolan toilet sblah2. aku pnjat jmban tuu, tinjau dye HAHAHA
sebaik dye blom tggl sua lg :P
klau taa aduhh gle punye keje.HAHA
then pegi mcd. pastu pegi lua, pastu msk mcd blk. mkn2 .
asing2 meje ngn mar,
blablablabalbalaba sume
mse blk, mak dye dtg, slm mak dye borak2 haha then blk :)
btw, xdgr ahh mse kau ckp -syg kau- :P
len kali ckp kuat sket, tlge aku probs. AHAHHA

No comments: